کد خبر: ۲۶۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: درج قیمت بر روی هر عدد تخم مرغ برای مرغداران به منظور جلوگیری از گران‌فروشی در بازار الزامی شد.
ناطقان: «مرتضی رضایی» روز دوشنبه در نشست خبری خود به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاسخ به ایرنا اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی با هدف تنظیم بازار طرح درج قیمت روی  تخم مرغ را از روز شنبه گذشته شروع کرد و اجرای این طرح الزامی است. 


Image result for تخم مرغ

وی اضافه کرد: حتی در صورتی که تولیدکنندگان امکان درج قیمت را در واحدهای تولیدی نداشته باشند باید مرغداران فاکتور ارایه بدهند.  
معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: اکنون ماهانه ۹۰ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می شود بنابراین هیچ کمبودی نداریم.

وی افزود: اکنون میزان تولید تخم مرغ بیش از نیاز داخلی است و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع فعالیت کارخانجات شیرینی و شکلات این میزان تخم مرغ تولیدی کافی است و بازار داخلی را پوشش می دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: براساس قیمت های مصوب نرخ هر شانه تخم مرغ فله‌ای ۳۱ هزار تا ۳۳ هزارتومان است.
به گفته وی، قیمت هر عدد تخم مرغ برای مصرف کنندگان حدود یک هزار و ۱۰۰ تومان است.
رضایی اظهارداشت: گران‌فروشی تخم‌مرغ در بازار باید توسط دستگاه‌های نظارتی کنترل و با گران‌فروشان برخورد شود.
وی درباره افزایش قیمت و تاخت و تاز شرکت‌های بسته بندی گفت: نظارت بر گران فروشی و کیفیت شرکت های بسته بندی و خرده فروشی‌ها باید توسط وزارت صنعت و اصناف انجام شود و وزارت جهاد در این بخش مسئولیتی ندارد.
به گفته وی، وزارت جهاد متولی تولید و قیمت گذاری تا عمده فروشی‌ها است. 
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین