کد خبر: ۲۶۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تحت تاثیر افزایش نرخ انس جهانی، روند قیمت ها در بازار سکه و طلای ایران صعودی شد و سکه از مرز کانال ۱۱ میلیون تومان گذشت.
ناطقان: در نیمه روز بیست بهمن ماه هر سکه امامی ۱۱ میلیون ۴۰۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد.


                                                   میزان حباب سکه اعلام شد

هر مثقال طلا حبابه عنوان مبنای قیمت گذاری در بازار ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان داد و ستد می شود.

هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱.۸۱۴.۵۲ دلار قیمت گذاری شده است.در بازار هر گرم طلای ۲۴ عیار با نرخ یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می شود.هر سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه های گرمی هم ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند.

اکنون حباب سکه امامی در بازار برابر با ۸۲۱ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳۵۹ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۸۰۰ هزار تومان و سکه های گرمی یک میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

منبع: تابناک
برچسب ها: بورس ، سکه ، ناطقان ، حباب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین