کد خبر: ۳۲۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
ایلان ماسک، روز سه شنبه با انتشار توئیتی و بدون هیچ توضیحی اعلام کرد که باشگاه فوتبال انگلیسی منچستریونایتد را می‌خرد.
ناطقان: به نقل از رویترز، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان با انتشار توئیتی اعلام کرد قصد دارد باشگاه فوتبال منچستر یونایتد را بخرد. او سابقه انتشار توئیت های عجیب و غیرمتعارف را دارد. هنوز مشخص نیست که آیا او قصد دارد برای خرید منچستریونایتد معامله کند یا خیر.

تنها چهار ماه پس از اعلام خرید توئیتر، ماسک اکنون در تلاش است تا از توافق 44 میلیارد دلاری برای خرید این شبکه اجتماعی خارج شود و همین موضوع پای او را به دادگاه باز کرده است. اکنون ماسک در توئیتی نوشت: «من منچستریونایتد را می خرم.» او این توئیت را در ادامه بیان این مطلب که از نیمه چپ حزب جمهوری خواه و نیمه راست حزب دموکرات حمایت می کند و نیمه چپ و نیمه راست موقعیت های ترکیبی فوتبال هستند، منتشر کرد.

منچستریونایتد یکی از مشهورترین نام‌های فوتبال جهان است، اما در حال حاضر در شرایط بحرانی به سر می‌برد. این تیم فوتبال بیش از 32 میلیون دنبال کننده در حساب اصلی توئیتر خود دارد و توئیت ماسک در عرض سه ساعت نزدیک به 320 هزار لایک در این پلتفرم به دست آورد.




برخی از هواداران ناراضی یونایتد قبلا از ماسک خواسته بودند که به جای خرید توئیتر، روی خرید این باشگاه سرمایه گذاری کند. در واکنش به توئیت ماسک برخی از کاربران او را مسخره کردند و تنها آن را یک شوخی می دانستند، در حالی که برخی دیگر ابراز امیدواری کردند.

اظهار نظر ماسک در حالی بیان می‌شود که یونایتد، قهرمان انگلیس با 20 بار رکورد، در فصل 2022-2023 با یک کابوس مواجه شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین