کد خبر: ۳۲۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
مردم قهرمان و اسطوره‌ای غزه زیر بار وحشیانه‌ترین حملات هوایی با بدنی خونین در حال نمایش یک اراده الهی در سرزمین پیامبران جهان هستند که در تاریخ معاصر بی‌نظیر یا کم‌نظیر است. زبان بدن مردم غزه زمان‌شماری فروپاشی رژیم صهیونیستی را چند سال به جلو انداخته است.
ناطقان: محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان «زبان بدن در جنگ غزه!» نوشت:

1- امروز زبان بدن در جنگ غزه، وجدان بشری و آگاهی جهانی را به حرکت درآورده است، تصاویری که مردم جهان در قاب بزرگ‌ترین زندان سر باز جهان یعنی غزه همه روزه می‌بینند.

زبان بدن یا «تن گفت» به مجموعه رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق می شود که در آن فرد بدون صحبت کردن قادر به انتقال پیام و برقراری ارتباط با دیگران است.

این بدن‌های تکه‌تکه شده کودکان، این سرهای بریده شده مردان و زنان به‌ویژه پیران در زیر آوارهای بتُنی فرود آمده از بمباران‌های پی‌درپی با جهانیان حرف می‌زند.این زبان میلیون‌ها انسان را در پنج قاره جهان به خیابان‌ها ریخته ، جنایات آمریکا و اسرائیل در غزه را محکوم و به جنایتکاران نفرین می‌فرستند.

مردم قهرمان و اسطوره‌ای غزه زیر بار وحشیانه‌ترین حملات هوایی با بدنی خونین در حال نمایش یک اراده الهی در سرزمین پیامبران جهان هستند که در تاریخ معاصر بی‌نظیر یا کم‌نظیر است.

زبان بدن مردم غزه زمان‌شماری فروپاشی رژیم صهیونیستی را چند سال به جلو انداخته است.

فرماندهان سنتکام تا موقعی که در «قلعه صهیون» این جنایات جنگی را فرماندهی می‌کنند نمی‌توانند فریاد جهانیان از این همه وقاحت و رذالت و بی‌شرمی را بشنوند.

2- یک ماه است مردم جهان در قاب باریکه غزه شاهد فرو ریختن ساختمان خانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها و ... و دفن هزاران تن زیر سقف و ستون‌ها و دیوارهای بتنی هستند. از زیر این آوارها صدای شیون زنان و گریه و فریاد کودکان و انسان‌های بی‌گناه به گوش جهانیان می‌رسد. گوش‌های زیادی در جهان وجود دارد که صدای حق‌طلبانه مردم فلسطین را می‌شنوند.

آمریکا و سه کشور شرور اروپایی که پرچمدار دموکراسی آزادی و حقوق بشر و آزادی بیان در جهان هستند می‌گویند ما صدایی نمی‌شنویم و نمی‌خواهیم هم بشنویم!

3- دولت‌های 22 کشور عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را در این ناشنوایی و نادیده‌ گرفتن همراهی می‌کنند. اما ملت عرب در زیر یوغ دیکتاتوری‌های حکام خود به خروش آمده‌اند و این سکوت را با اجتماعات عظیم خود شکسته‌اند.

در پهنای جغرافیای حکام عرب تنها دولت قانونی و مشروع یمن است که عملا وارد این جنگ مقدس شده است. از جنوب لبنان هم صدای سیّد مقاومت سکوت مرگبار حکام عرب را شکسته و در نطق روز جمعه خود ورود به یک جنگ تمام عیار را از همان روز دوم نبرد الاقصی عملا اعلام کرد.

4- سیدحسن نصرالله سید عرب و عجم دست به ذوالفقار علی (ع) در نیمه دوم سال 1402 در جنوب لبنان راهبرد مقاومت را در جنگ غزه صریح و شفاف اعلام کرد.

او از فرماندهان مقاومت در یمن، عراق، سوریه، لبنان و کرانه باختری رود اردن و غزه حمایت کرد و به رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به ساعت صفر حمله نهایی هشدار داد. او گفت: ما را از ناوها نترسانید برا ی آنها سلاح مناسب داریم. او به کشورهای عربی که نفت و غذا به رژیم صهیونیستی می‌دهند اخطار داد.

جهان به روایت سیدحسن نصرالله از جنگ غزه، خوب گوش داد. این روایت صادق‌ترین و روان‌ترین و عوام‌فهم‌ترین روایت ازجنگ غزه و زبان بدن مردم فلسطین است.

سخنان او جامع، مانع و دقیق بود. زبان بدن او در این نطق تاریخی که نیمی از جهان پای سخن او نشسته بودند، پیام‌آور صلابت، حریت، شجاعت، عقلانیت، هشدار و اقتدار بود.

او غبار ناشی از بمباران‌های وحشیانه، ددمنشانه و دیوسیرتانه را کنار زد و پیروزی مردم فلسطین و مظلومین غزه را در آینده‌ای نزدیک نوید داد.

صهیونیست‌ها سیّد را خوب می‌شناسند وعده که می‌دهد صادق است کم نمی‌گذارد.

صهیونیست‌ها او را دست به ماشه و آماده تداوم نبرد، دیدند.

سیّد مشت خود را گره کرده ، نگه داشت. صهیونیست‌ها به قول لوطی‌های قدیم چپ او را پر دیدند. روزهای آینده ، درستی دیدگاه‌های او را اثبات خواهد کرد. این در حالی است که صهیونیست‌ها نزدیک به یک ماه است می‌جنگند حتی یک دستاورد، جز جنایت جنگی و کشتار جمعی و بی‌آبرویی جهانی نداشته‌اند. سیّد با نطق روز جمعه خود عملا «علمداری» تداوم نبرد علیه قصابان غاصب را به دوش گرفت . تمام اضلاع مقاومت این علمداری را به رسمیت می‌شناسند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین